مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-07ورزشي

والیبال انتخابی المپیک| ایران در خانه حریف، مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شد


تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف برزیل میزبان مسابقات رفت و 3 بر صفر مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های والیبال گروه نخست انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه مردان از 8 تا 16 مهرماه 1402 به میزبانی شهر ریودوژانیرو و با حضور تیم های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، ایران، آلمان و قطر پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در این رقابت ها از ساعت 16:30 دقیقه امروز (شنبه 15 مهر) به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم والیبال جهان رفت و سه بر صفر با امتیازات 19 بر 25، 20 بر   25 و 23 بر 25 مغلوب این تیم شد.

علیرضا طلوع کیان تصمیم داشت با ترکیب محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی زاده، صابر کاظمی، مبین نصری، سید محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو برابر برزیل قرار گیرد که به هنگام گرم کردن توپ بازیکن برزیلی با حضرت پور برخورد کرد و به دلیل مصدومیت آرمان صالحی جایگزین این لیبرو شد.

امین اسماعیل نژاد هم به دلیل بیماری گوارشی امکان حضور کامل در ترکیب تیم ملی والیبال ایران را نداشت و در این مسابقه هم همچون دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال انتخابی المپیک| ایران در خانه حریف، مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شد

والیبال انتخابی المپیک| ایران در خانه حریف، مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شد